vrijdag 12 november 2010

Seks PVV en dominantie VS onderdanigheid

Nu steeds meer bekend word van het verleden van onder andere Eric Lucassen en Hero Brinkman (die zijn vrouw ook nog wel eens in deze tijd mept terwijl hij drinkt, en een jonge Paul Pvver die nog steeds (ondanks zijn eigen homoseksualiteit) dit achterlijke standpunt inneemt, ben ik ook bang dat mijn gedachtestroom wat betreft het seksleven van Geertje Wilders ook waarheid wordt. Idioten zijn het, dus waarom zou het niet kunnen? Ik zie (helaas) Geert W. al voor me staan naakt, gedwongen door een meesteres om op zijn knieen te gaan zitten, Haar schoenen likken, omdat hij dan niet goed likt, een paar tikken op zijn (toch wel magere) kont krijgen. En zo verder, zeg maar. Ik wil er helemaal niet over nadenken, maar het gebeurd gewoon (zou hij dat ook als excuus gebruiken als hij zonder toestemming klaarkomt?) Ik word er echt niet goed van dat ik daar over nadenk, maar het word eigenlijk alleen maar versterkt door een goede kennis van mij die in dat pijnspelletje zit, en dan vaak mensen met liefde mept en vernederd en dan ook vaak zegt dat ze BNers over haar schoen krijgt, en dat als ik zou weten wat bij haar over de vloer kruipt, ik een rolberoerte zou krijgen of graag mee zou meppen. In beide gevallen kan ik alleen maar aan de politiek denken, aan Rutte of aan Wilders. Ik zou daar maar al te graag een zweep overhalen, en dan zie ik Geert nog het meest in deze context: (helaas)

http://www.youtube.com/watch?v=znNhUIk7t-o

Helppppp!

1 opmerking:

  1. Whahahahahaha gatver ik krijg beelden bij het lezen van dit stukkie die ik niet wil zien...........

    Geweldig weer meis!!!! Blijf ons verbazen, verblijden, schokken en vooral blijf ons laten lachen en (mee)huilen met je schrijfsels lieverd!!!! Ik blijf lezen!

    Knufff van je #twitschouder Kipje

    BeantwoordenVerwijderen