vrijdag 3 december 2010

Mijn door God geinventeerde achterkantje en het Ware hilarische Kerstverhaal

Toen ik gisteren terugkwam van het optreden van Di-rect (wich was by the way friggin awesome) werd ik door mijn favoriete nachtdienst in bed gelegd. Daar kan je zo lekker mee kletsen, en daarbij ze is echt fakking grappig, en ze heeft een super aanstekelijke lach.Op de een of andere manier kwamen we op Moeder Theresa. Oh ja ze vroeg of ik wat naar achteren wilde in mijn bed, en noemde me Moeder Theresa. Of ik nog wat naar achteren wilde met mijn reet? Vroeg ik. Ik vind namelijk dat je mijn reet, gewoon reet moet noemen omdat billen of kont (wat ik trouwens een kutwoord vind) geen recht doet aan mijn omvang van die dingen waarop ik noodgedwongen de hele dag zit.  Ze grapte: "Nou, Moeder Theresa, God heeft je geen reet gegeven, en je moet het als Moeder Overste anders benoemen." Ik stikte zowat van het lachen, en had de bui flink hangen, en maakte ervan. "Nou, kindje van God, en Heilige Maagd Maria, Ik zou het wensen om met mijn door God geinventeerde achterkantje iets verder in bed gelegd te worden." Zij had het niet meer, en ik was eigenlijk allang blij dat ik in bed lag, want anders had ze me vast laten vallen. "Achterkantje, hahahahaha" schaterde ze happend naar adem. Ik was ondertussen lekker op dreef en bedacht me dat het Kerstverhaal ook anders had kunnen lopen dan dat het ging. Op de een of andere manier vond ik dat, en vond ik des te meer dat ik dat moest vertellen. Ik hoopte eigenlijk vooral dat God zich niet ging schamen voor mij, haha.

Er was eens een man met een baard, een stok en een vrouw. Zijn naam was Jozef. Jozef had een vrouw, die geen sex had met Jozef, want God voorzag haar in haar behoeften. Niet dat God sex met Maria heeft gehad, maar God vertelde aan Gabriel (een Goddelijke engel) dat Hij in Maria''s buik wel creatief met Kurk zou zijn, en een kindje (of in dat tijdsbestek, kinddeke) zou ontwerpen. Jozef, die kreeg dat te horen van Maria dat de Engel bij haar langs is geweest en heeft verteld wat de Engel zei. Jozef, het jaloerse kreng, dacht dat Maria loog, en toch seks had gehad met iemand, en bad even later naar God, of Hij hem een teken kon geven of Maria echt onbevlekt bevangen was. God antwoordde: Jozef, Kerel. Ze heeft met niemand sex gehad, ik heb gewoon een kind in d'r kut gedouwd. Wat er verder gebeurde dat deed er niet zo toe, maar Maria ging bevallen, en Jozef moest op een ezel (zo dom als een Ezel neem een auto) naar een Herberg, of te wel een schuur omdat Mormel te baren. En ze leefde allemaal lang en gelukkig. Jezus is geboren, Halleluja.

En toen.. pieste we samen bijna in de broek, en deed zij het licht uit, en ging ik slapen.
Ik bad: Sorry, God,  voor deze bizarre geest.

1 opmerking: