dinsdag 23 juli 2013

Ik hou je bij me

k hou je bij me, stevig vast
Wij met zijn tweeën met een lach
Nog niet beschadigd aangetast
Je liefhebbend elke dag

De beren op de weg zijn nog niet groot
De olifant is nog geen mug
En de gaten in de weg zijn nog gevuld
Het boek een verhaal wat ik geloof

ik geloof in jou, elk uur, elke minuut
Als een klein kind dat doet in sprookjes
En bang is voor de draak en de slang
Maar waar een held is, dus wees niet bang

Het liefst hield ik van jou hele uren
Liefde het enige is wat ik in me had
Pijn bestond niet en van haat geen idee
Ik zou met je mee, ik zou met je mee

De beren op de weg zijn nog niet groot
De olifant is nog geen mug
En de gaten in de weg zijn nog gevuld
Het boek een verhaal wat ik geloof

Ik koester je, met alles wat er is
Ik laat je los, laat je gaan
Als ik eerder had geweten
Dat ik je nu zo mis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten