donderdag 30 december 2010

Je Zal Het Maar Hebben III

De zoveelste blog die ik hier aan wijd, maar ik krijg echt zoveel vragen en persoonlijke vragen ook dat ik heb besloten om er op deze manier op te reageren. Sommige vragen waren erg persoonlijk en erg moeilijk om te antwoorden, en op sommige heb ik gewoon geen antwoord. Maar daar gaan we dan.

01: Waarom heb jij meegedaan? Ik heb meegedaan omdat ik gevraagd werd, en altijd al naar dat programma keek, en in die tijd hadden ze natuurlijk ook wel uitzendingen over Borderline en depressies bij Je Zal Het Maar Hebben, maar niet waar ik aansluiting bij vond. Ik heb dus meegedaan om mijn verhaal te kunnen doen, en om mensen te helpen (voor zover ik dat kan) en mensen denken dat als je stemmen in je hoofd hoort, dat je dan per definitie gevaarlijk bent. Niet dus.


02: Hoe komt het dat je blond, dan rood, en dan weer blond bent? Er zat een redelijke tijd tussen de dagboekfragmenten en de daadwerkelijke opnames en ik ben gauw uitgekeken op dingen (wat ook voor mij Borderline typeert - impulsiviteit) en ik was dus uitgekeken op mijn blonde haar, maar ik had geen rekening gehouden met het feit dat dat er voor de televisie raar uit kan zien. =)


03: Je komt wel labiel over zeg!


Ik ben inderdaad labiel, maar meer stemmingslabiel. Mijn stemmingen veranderen om de haverklap en dat noemt men dan labiel, ik noem het wisselvallig. Ik moet het leven gewoon nemen zoals het is.


04: Ik geloof het allemaal niet zo dat je dat allemaal kan hebben, is het niet verzonnen of gescript?

Niks is gescript, misschien enkel de vragen om zo niet te vergeten dat ze gesteld moeten worden, maar ik ben volledig mezelf, en volledig eerlijk en open geweest. Als dat niet geloofwaardig overkomt, kan ik daar niks aan doen. 


05: Heb je Valerio niet beschadigd?

Met Valerio is alles okee!


06: Wil je nu nog steeds dood, in de uitzending heb je dat een aantal keer gezegd?

Like I said: Het leven is voor mij geen feestje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten