vrijdag 31 december 2010

Sentimenteel en wederom kutgedoe.

Ik vertik het om aan goede voornemens te doen, ik weiger omdat ik al blij ben dat ik iets normaals voor elkaar krijg. Daarbij ben ik van mening dat je op elk moment van de dag, je leven kan beteren (al moet ik zeggen dat ik daar zelf niet zo in slaag.) Ik heb veel gedaan dit jaar, en ik ben ook voor mijn gevoel alweer duizendtriljoen keer suïcidaal en depressief ben geweest, ik heb veel dingen gedaan, leuk en vooral ook minder tof.Ik kan je zeggen dat drie keer opgepakt worden voor winkeldiefstal, waarvan je het de derde keer echt niet gedaan hebt, en toch weer gezeik krijgt, niet tof is. Dat waren trouwens de andere keren ook niet tof, maar ja. I seemed to have lost my head somewhere along the way. Hallo Hitler en Hall(O)eluja Jezus. - psychose - Ik ben er wel klaar mee, met alle ellende. Maar ik weet ook dat ik mijn ziektes, gewoon weer meeneem. 2010 was wel wat, maar 2011.. I don't want it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten