maandag 20 december 2010

Tomorrow a "happy" birthday for me..

Morgen ben ik jarig, op 21 december 2010 word ik 21 jaar. Op de kortste dag van het jaar ben ik al 20 jaar jarig, en de dag word er niet langer van, en de nacht niet korter. Ik heb eigenlijk nooit zin gehad om mijn verjaardag te vieren, ik heb eigenlijk nooit het idee gehad dat ik jarig was, behalve dat mijn ouders kadootjes gaven, en toendertijd mijn beste vriendinnetje kwam, kwam er geen hond. Ik had geen vrienden, en als ik die al had, bleken dat even later nepvrienden te zijn, toen ik opdraaide voor het zuipfeestje wat ik gaf. Ik zou mensen aan de drank verplicht hebben, maar er was ook gewoon cola in huis, en mensen belden af. Er kwam geen hond, vonden me niet belangrijk genoeg, of vonden dat de Kerstboom ineens niet langer kon wachten. Nare herinneringen, op school voelde ik me altijd even jarig, en telde ik een dag in het jaar mee. Ik had snoep. Ik heb tot nu toe ieder jaar met buikpijn de 20e van December geslapen, ik wilde niet jarig zijn, en ik wil niet dat het pijn doet, die herinneringen.

Maar dit jaar.. dit jaar word anders. Ik heb mijn verjaardag al "gevierd" met ReVamp, en ik heb vanmorgen Sandra na lange tijd weer gezien, die de meest toffe Marilyn Monroe cadeautjes bij zich had voor me. I lalala love, Marilyn Monroe. Er hebben mensen aan me gedacht, en dat is fijn. Ik ben niet vergeten, ook al ben ik morgen pas jarig. Aan elkaar denken, dat is belangrijk.

"Happy" Birthday to meee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten