vrijdag 31 december 2010

Afscheid

Ik heb geschreven dat ik geen sentimenteel verhaal wil schrijven over mijn bevindingen en gedoetjes in 2010. Maar ik ben daar toch nog even van teruggekomen. Ik heb namelijk een ding. Aan de ene kant wil ik 2010 bedanken voor de mooie momenten die ik gehad heb met Vals Plat, Je Zal Het Maar Hebben, Tygo Gernandt, ReVamp, Epica, Brokstukken en Jeroen. Ook nog mijn optredens natuurlijk. Tatto's enzo.Het mogen krijgen van Frummel, en mijn zeer geliefde Jingles. Het winnen van een aantal dingen, maar aan de andere kant komt er ook een woede naar boven. Ik strijd nog steeds hard voor geluk, ik heb me ook dit jaar gans gesneden, ik heb dood gewild, Ik heb Jingles verloren door een fout van de dierenarts. Ik ben in aanraking gekomen met de politie, door mijn psychoses, en eigenlijk is er wat dat betreft geen fack veranderd. Ieder jaar weer het zelfde.

2011: Mag ik dan eindelijk eens voelen hoe het is om gelukkig te zijn, en het dan vast te houden?




Happy new year!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten